Blendend-AIM
Sewermapper, Bram Plancke
Branding
Blended-AIM is een cross-disciplinair internationaal project voor studenten.
Studenten vanuit verschillende landen en verschillende richtingen
(nl. Design, IT en marketing) komen allemaal samen om een start-up project klaar te stomen voor de markt.
Ons project was “Sewermapper”.
Sewermapper is een machine die het harde werk van mensen die rioleringen controleren overneemt.
Men moet niet meer in elke riolering kruipen, maar enkel de “sewermapper” opstellen en via de app besturen.
Voor Blended-AIM ben ik in samenwerking met Tora Johannusardottir de complete huisstijl, het webdesign (zowel commercieel als product), de app,
infographics, video (commercieel & informatief), fotografie, creatieve insteken, .. volledig onder ons hef gaan nemen.
Deze video vertelt je op een speelse manier waarom sewermapper De dienst van de toekomst is.
Hieronder vindt je dan weer de huisstijl terug samen met businesscards en een infographic.
Links vindt je de huisstijl voor "sewermapper" terug. Samen met een infographic die je simpel en duidelijk uitlegt hoe het in zijn werk gaat & de businesscards.
Verder werkte ik aan de foto's en het webdesign voor de commerciële site
UI/ UX van de commerciële website.
"Fake interview" met "Bola" uit Pakistan, die je vertelt waarom de sewermapper zijn leven heeft veranderd.